2023. június 18., vasárnap

Népszerűség egy platformon vagy máshol!

Eme szó, hogy "népszerűség" igencsak távol áll tőlem. Sosem voltam és sosem leszek az. Nem is törekedtem arra, hogy azzá legyek. Népszerűvé, kit sok ember szeret és csodál. Esetleg példaképnek tekint. Mindig is félénk, visszahúzódód voltam. Nem szerettem középpontban lenni. Nem szerettem, hogy több szempár rám szegeződött, ha figyeltek és megbámultak. Mindig zavart, melyet mind a mai napig nem nőttem ki, ha mondhatom így. Viszont azért változtam és van, hogy igen is merek beszélni több embernek, kik engem néznek. Azonban akkor sem szeretem, ha sokan rám szegezik tekintetüket. Max 1-2 ember, de annál több már igencsak zavarba hoz. Már a tudat, hogy rám néznek és hallgatják, amit mondok vagy nézik, amit csinálok. Ezért sem szerettem menni rendezvényekre, bulikba és sehova máshova, ahol tudom sokan nézhetnek. Kerültem az efféle társasági dolgokat. Inkább otthon ültem a szobámban és a mai is megmaradt hobbijaimnak éltem. Ez voltam, ez vagyok én. :) 

Próbálok megosztani dolgokat magamról, hátha érdekli az embereket, kik követnek. Inkább kisebb, minthogy nagyobb sikere lenne eme dolgoknak. Csoda, ha 5 embernél több nézi, amit megosztottam. Nem mondom, hogy nagy szám, mely megosztásra került, de azért szerettem volna, ha sokan megnézik. Reagálnak rá, hisz akkor tudom milyen érzelmet vált ki bennük. Tetszik, imádom, vicces... Kis időre, de felkeltem a figyelmüket.... 

Facebookot már nem használom olyan sokat, mint annak idején, mikor bele kezdtem. 2010 óta van meg. Most inkább az iskolai és óvodai megosztásokat olvasom. Persze szoktam időt szentelni neki és olvasgatni mások, általam is követett bejegyzéseket. Viccek, gyerek és szülői témák, anime... Mindenfélét, ami kedvemre való elolvasok és megnézem a linket, ha hozzá van csatolva. Még a katasztrófákat is ott tudom meg, mert mi egyáltalán nem nézünk híradót. Azért jó a facebook, sok információ (sajna van, hogy kamu) megtalálható rajta. Mások osztogatják a világgal a híreket, hogy sok emberhez eljusson, minél többen megnézzék azt. Csak az a rossz benne, hogy már ott is sok a meztelenség és a kéretlen tartalom... Inkább instagrammra osztok meg képeket. Privát a fiókom és csak a követőim láthatják őket. Mindig jól bevédem a platformokon lévő regisztrációimat, hogy nehogy feltörték. Sajna volt rá eset. A facebookomat vagy 3x feltörték, azóta jobban védem. Instagarmmal ez nem fordult elő, de remélem nem is fog. Email címemet is feltrörték már, melyet ugyan visszakaptam, de azóta már nem létezik...

A népszerűség, mely mint írtam, távol álló szó tőlem. Aki tesz érte, fenntartja a folyamatos figyelmet és igyekszik azért, hogy minél több ember kövesse. Nem egyszerű feladat. A sztároknak nagyobb figyelmet szentelnek. Viszont egy átlagos emberből is lehet népszerű. Sokan sajna a meztelenségből hoznak nagy követűszámot, mely nem igen tetszik, de az ő választása. Lassan minden nő erre fog menni. Tonna smink, nagy műkeblek és körmök, feltúrbózott hátsók és ajkak... Szerintem nincs benne semmi szexi. A természetesség mindig szebb. Viszont mint azt sokan észrevették, a szép külső több követőt vonz. Ez mindig is így volt. Viszont szerintem az, hogy mások miatt változol meg, azzal, hogy követőket hálózz be... Már nem te vagy. Hanem az, aki másoknak lenni akar. Magadnak felelje meg és ne mások szavára adj. Tanácsokat meg lehet fogadni, de mindig van választásod. A népszerűség nem csak előnyökkel, de hátrányokkal is jár. Van rossz oldala is. Ezt mindig tartsd észben!

2 megjegyzés:

  1. Ez is egy nagyon jó téma és teljesen egyet is értek veled :) Az már régen rossz, ha valaki mások által, mások miatt változnak meg egyesek. :/ Akkor már rég elveszítette önmagát... Legalábbis szerintem

    VálaszTörlés