2024. február 7., szerda

Film Kritika: Éjszakai Merülés

Eme film nem volt épp jó véleménnyel másokra, ahogy a statisztikákat megnézzük. 5.6/10, mely csak 66%. Vélemények alapján pedig csak 2.4-et ért el. Ez igen gyenge az 5 pontos értékeléshez képest. Nekem sem volt egy nagy szám, de egyszer nézhetősnek simán elment. Voltak benne durva jelenetek, melyek néhol rémisztővé tették a filmet. Ahogy a gonoszt ábrázolták, igen érdekesen nézett ki. Nekem igen is ijesztő volt. Ha a sötétben ilyet látnék, tuti tele lenne a bugyim. Izgalmasabbra számítottam, de voltaképp nem volt olyan rossz. Egy 4 csillagot adnék neki. A történet maga néhol lassú, de ahogy haladunk előre, beindulnak az események. A film javában a házban játszódik, melyet a család megvesz magának. Azzal nincs semmi baj. Nem az okozza a horrort. Viszont az udvaron elterülő medence, igencsak borzalmas titkot rejt, melyet idő közben megismerünk. Hisz az elején semmit sem tudunk annak hátteréről. Valami lakozik benne, valami rossz. Valami olyan, melyet mint az kiderült az előző tulajdonosok után évtizedekig elrejtettek... Mért?

Rövid leírás:

A film főszereplője Ray Wallert, aki a volt profi baseballos. Egy degeneratív betegség korai visszavonulásra kényszeríti, és új házba költözik aggódó feleségével, Eve-vel, tinédzser lányával, Izzyvel és kisfiával, Elliottal. Ray titokban abban reménykedik, hogy visszatérhet a profi ligába, és meggyőzi Eve-et, hogy a kertben lévő, csillogó vízű úszómedence jó buli lesz a gyerekeknek, neki pedig jó fizikoterápia. Ám a ház múltjának sötét titka egy baljós erőt szabadít rájuk, ami a kikerülhetetlen borzalmak mélyére húzza az egész családot…

Nem mondom, hogy bátran ajánlom a filmet, de voltaképp érdemes megnézni. Aki szereti a rejtélyeket, annak szerintem ugyan úgy fog tetszeni mint nekem. Gyengébb horror film, a "Mosoly" című filmnél nem ijesztőbb. Bár az inkább nagyon durva volt. Olvastam egy oldalon, ahol nagyon levitte a filmet a földbe. Semmi jump scear, csak unalmas és lapos sztori. Pozitívumnak pedig csak az operatőr munkáját tudta felhozni. Hát... Kinek hogy. Mint említettem, egyszer érdemes azért megnézni. 

Kritikát vagy hívjuk véleménynek, nem tudnék sokat írni. Elég pár mondat, melyben elmondom én miként vélekedek a filmről. Egy film már ki is lett pipálva a listámról, mely mint írtam az előző bejegyzésemben bűvülhet.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése