2023. december 31., vasárnap

Év végi beszámoló! Hogy telt el 2023?

El se hiszem, de elérkezett eme évnek a vége. 2023 holnaptól a múlté, csak egy újabb év lesz a sok közül, melyet megéltünk. Holnaptól egy új évet fogunk írni, új fogadalmakkal indulhatunk neki és új reményekkel. Ki tudja mit rejt a jövő. Jót vagy rosszat... Ez nagy részben rajtunk múlik, hogy milyen is lesz. Teszünk-e a jobb életért vagy beletörődünk a rosszba. Sokan szerencsés évet éltek át, de vannak legalább ugyan annyian, kiknek borzalmas és kemény év volt 2023... Én az utóbbihoz tartozom. Számomra nagyon rossz év volt. Nem egy személyt elvesztettem, megszakadt vele a kapcsolatom. Egyetlen egy személlyel újra felvettem a kapcsolatot, azaz ő velem, de vele sem alakultak túl jól a dolgok. Anyagilag nagyon rossz volt, megviselő számunkra. Sokkal több kiadás, mint bevétel. Sehova nem tudtunk elmenni nyaralni. Romantika, nyugalom és kikapcsolódás a láthatáron sem volt ebben az évben. Persze nem fogok kitérni a részletekre elég, ha annyit mondok, hogy minden igencsak rossz volt a számomra. Ha a következő év fele annyira lesz jó, mint amilyen rossz volt ez az év, én már annak örülnék. Nem kérek sokat, csak azt, hogy minden egyensúlyba kerüljön. Nem szeretnék az anyagiak miatt stresszelni vagy más miatt. Végre én is szeretnék egy kis szerencsét. Kicsit irigylem azokat, kiknek nagyon jó év van a hátuk mögött és büszkék az eredményeikre meg minden. Hát én nem. Nem tudok pozitívan szólni 2023-hoz. 😞

Sokszor éreztem már azt, hogy szerencsétlen vagyok. Inkább belém rúgnak, minthogy felsegítsenek a földről. Persze akadnak személyek, kik mindig mellettem vannak és bátorítanak, próbáltak nyugtatni, hogy a sok rossz után jön a jó. Én csak annyit kérdeztem: Mikor? Mennyit kell még kibírnom, elviselnem ahhoz, hogy végre én is elmondhassam, hogy igen sikerült és nagyon boldog vagyok! Úgy érzem ez nem mostanában lesz. 5, 10 vagy 20 év múlva esetleg... Talán. Jó nagy T-vel. Haaah... *sóhaj* Nem tudok pozitív lenni. Alig vártam, hogy véget érjen 2023, hogy reményekkel telien nézzek 2024 felé. 

Szeretnék pár dolgon változtatni. Egyrészt magamon. Nem agyalni túl semmit, inkább a hobbimra koncentrálni és befejezni mindent, amibe belekezdtem. Ha nem is az egészet, de legalább a felét. Nem foglalkozni olyannal, ami csak felidegesít. Találkozni legalább 1x a barátaimmal, kikkel még sosem tudtam... Szóval csak pár apróság, melyet tavaly sem tudtam megcsinálni. Nem tudom mennyire fog sikerülni, de igyekezni fogok. 

Az edzést továbbra is folytatni fogom, ahogy eddig. Nem holnaptól, hanem az utána való héttől. Ahogy a gyerekek visszamennek az iskolába. Akkor lesz nyugtom és tudok magamra koncentrálni. Továbbra is az a célom, hogy kicsit feszesebbé varázsoljam a popsim és a hasam. Tudom, hogy lehetséges. Nem egy anyukánál láttam már, hogy kemény edzéssel, de vissza tudtam hozni a szülés előtti alakját. Ha nekik ment, nekem is menni fog. Ha nem egy év múlva, akkor 5. Kitartó leszek, ahogy eddig!

Búcsúzom 2023-tól! Legyen emlék ez az év, melyet át kellett élnem és reménykedek, hogy a következő még jobb lesz. Jöjj hát 2024! 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése