2023. december 22., péntek

Ajánló: Karácsonyi filmek

Már csak 2 nap van vissza karácsonyig. Megkezdődnek az alkalomra illő filmek vetítése a tévében. Leghíresebb a Reszkessetek betörők! című film, mely 3 részből áll. Minden évben nézhető, de nem is baj. Már kívülről fújja, ki vagy 100x megnézte, de mindig élvezhető és sosem lehet megunni. Én az első 2 részét szeretem a legjobban. Vicces, kalandos és egyes jelenetek igen szívmelengetőek. Legalábbis a 2.részében... Még egy kiemelkedő film van, az a Télapu. Szintén 3 részes film. Mindegyik része igen élvezhető, vicces... Régen sok karácsonyi filmet megnéztünk gyerekként, de azokat a filmeket mára már nem szoktam nézni illetve nem is nagyon vetítik már. Pl.: Karácsonyi Vakáció (1989), Hull a pelyhes (1996), Grincs (2000)... Egyik sem egy mai film és a színészei is mind megöregedtek már. Gyerek korom kedvenc filmjei közé sorolandók. A mai korosztály lehet nem is fogja már ezeket a filmeket megnézni, mert túl réginek fogják találni. Az én gyerekeim sem látták mind, miket mi nagyon szerettünk. A Grincset látták már, tudják milyen film és jól ismerik. Viszont a többiről fogalmuk sincsen. Nem nagyon szoktam tévét nézni, mivel túl sok az ismétlés benne, na meg a reklámok élvezhetetlenné szokták tenni a film nézést. Egy jó ideje a Netflixen szoktam filmet nézni, már amikor kedvem támad hozzá. Most onnan mondanék pár filmet, amik nekem nagyon tetszettek. Illetve párat, mely karácsonyra tökéletes kikapcsolódás lehet.

  1.  Karácsonyi cserebere 
  2.  Karácsonyi cserebere: Az új hasonmás
  3.  Karácsonyi cserebere: Szerelmes csillagok
  4.  A szerelem illata
  5.  Karácsonyi lovag
  6.  Noel naplója
  7.  Karácsonyi románc
  8.  Karácsonyi Krónikák 1-2.
  9.  Shrekből az angyal
  10.  Aludj csak, én álmodom

Eme filmek mind karácsonyra legjobb választás. Tökéletes kikapcsolódás az egész családnak vagy épp kettesben megnézve a pároddal. Mindegyikben szerepel a karácsony, mely főszerepet kap benne, ezért is ideális választás. Én bátran ajánlom mindegyik filmet. Lehet film maratont tartani belőlük. Remélem sikerült valamelyikkel felkelteni a figyelmet. Tudom van még rengeteg film, melyet meg lehet nézni ünnepekkor, de én most csak ezeket emelném ki. Jó szórakozást kívánok hozzájuk!^^

Ezúton is szeretnék kellemes ünnepeket kívánni mindenkinek! Egyetek finomakat, süssetek szívből és legyetek együtt azokkal, kiket szerettek! Teljen a karácsony békességben, örömben és vidámságban!

Boldog Karácsonyt Kívánok! 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése