2024. január 31., szerda

Milyen mozi filmeket várok idén?

Gondoltam leírom milyen filmeket is várok a 2024-ben megjelentek közül. Sajnos nincs sok. Nem igen akad olyan, mely felkeltette a figyelmemet. Most csak azokat írom le, amiket nagyon szeretnék megnézni. Biztos vagyok abban, hogy mindezt nem a mozikban fogom. Sajna erre nem igen jut lehetőségem. Majd otthon a szobámban fogom megnézni őket, amint lehetőségem adódik rá. Mindig így szokott lenni. Vagy 1000 éve nem voltam moziban. Ha jól emlékszem utoljára talán a "Ha kialszik a fény!"-t néztük meg. Persze, ha az emlékezetem nem csal. Szeretek moziba menni. Bár itthon mindig nyugisabb filmet nézni. Már, ha a gyerekek engedik is. A moziban sokszor van nevetés, beszédhang és mászkálnak is az emberek ki-be. Viszont olykor jó egy hatalmas vetítővászonról nézni a filmeket főleg, ha jó a társaság. Tökéletes kikapcsolódás, akár egyedül is. Lássuk hát a listát!

  1. - Argylle, a szuperkém
  2. - Imádlak utálni
  3. - Képzeletbeli barátok 
  4. - Éjszakai merülés 
  5. - Majmok Birodalma: A birodalom 
  6. - Venom 3
  7. - Agymanók 2

Ezeket a filmeket szeretném majd megnézni. Ez a lista bővülhet. Nem sok bemutatót néztem meg az idén várható filmekről. Youtube-on szoktam őket legjobban megnézni. Mindenevő vagyok, de persze vannak olyan kategóriák, melyeket nem szeretek (pl: háborús). Legjobban az első 2őt várom. Azok érdekelnek. Ígéretes filmek. Sajnos ezekből is nagyon kevés olyan van, mely szemet ütött. Kb. mindennel így vagyok. Kevés a jó, érdekes film. :/ Tavalyi évből a Dzsungel hajsza, ami megtetszett. Még sajna nem láttam, de mindenképpen be szeretném pótolni. Biztos nagyon pöti lett. 😁 Nagyon bírom John Cena-t. Jól áll neki a vicces szereposztás annak ellenére, hogy egy pankrátor. A Szűzőrségben valami haláli alakítást nyújtott. 😃 

Szívesen írok kritikát eme filmekből, amint láttam őket. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése