2022. december 6., kedd

Ki vagyok én? - TAG-


Nézegetve drága barátnőm blogját, eme kis kérdősorra bukkantam. Gondoltam kitöltöm, ezzel is jobban megismerhet, ki olvas. A kérdőív megalkotója Eszter. Én is belinkelem ide őt. Lássunk neki eme kérdősornak...

1. Ha a horoszkópod alapján mutatkoznál be, mit lehet tudni rólad? 
Nem mondanám, hogy illik rám a horoszkópomban leírtak. Nem vagyok anyagias, irányító és magas elvárású. Épp ellenkezőleg. Nem mindig írják ugyan azt és néha nem is tetszik miként írják le. Bárki írja nem tudhatja ki-milyen lesz eme csillag jegyében... 

2. Ki volt és jelenleg ki a példaképed?
Nem volt soha és nincs is senki.

3. Milyen jövőről álmodoztál gyermekkorodban? Mi érdekelt és mi az ami a mai napig is megmaradt? 
Gyerekként nem igazán álmodtam a jövőről. Bár az tény, hogy nem gondoltam bele, hogy ilyen fiatalon leszek anyuka. Ráadásul nem egy gyerekem van. Én úgy voltam vele, hogy soha nem lesz, mert senkinek sem fogok kelleni, amilyen visszahúzódó és félénk voltam gyerekként. Ami érdekelt, az a rajz és a mesék. Mind a mai napig szeretem őket. 

4. Hogyan kezdődött a bloggerkedés iránti szenvedélyed? 
Nem mondanám szenvedélynek, azt, hogy blogot írok. Inkább a véleményem kimutatásának. Mármint arról írok, amit mások elolvashatnak. Lehet senki sem fogja olvasni és csak írom a levegőbe, de az sem baj. Szeretek írni és ez a lényeg. :)

5. Milyen témákkal kezdtél az első blogodban? Milyen terveid voltak akkor?  
A történeteimmel és rajzaimmal. Szerettem volna minél több történeteimet megírni és minél több karakteremet lerajzolni. 

6. Miben látod az erősségeid, mi az amire büszke vagy? 
Kreatív vagyok, önálló, találékony, jó a probléma megoldó képességem. Büszke pedig a gyerekeimre vagyok. :)

7. Mik a gyengeségeid, amelyeket bátran vállalsz? 
Túl érzékeny vagyok, könnyű megsérteni. Hamar el lehet venni az önbizalmam. Túlagyalom a dolgokat.

8. Mit jelent számodra a blog? Mi az ami változott az elmúlt években a blogolásodban? 
A kreativitásom kiélését, önkifejezést. Egyre kevesebbet foglalkoztam a hobbimmal, melyet kicsit bánok, de családanyaként ez valahogy elkerülhetetlen. Már nincs annyi szabad időm, mint gyerekként volt. 

9. Mi az amit jelenleg szívesen megosztasz az olvasóiddal? Miért? 
Hogy milyen is vagyok, a véleményeimet. Mert szeretném, ha tudnák ki vagyok és mi a véleményem egyes témákról, melyekről nap, mint nap beszélgetünk ismerőseinkkel és barátainkkal.

10. Melyek a kedvenc filmjeid
Párat sorolnék fel, mert van jó pár kedvencem: A múmia, A múmia visszatér, Jumanji, Távkapcs, Kellékfeleség, Nagyfiúk, Amerikai Pite (1-3 + Az esküvő), Libabőr, Utazás a Föld középpontja felé, Pókember, Venom, Míg a Jackpot el nem választ, Tökös csaj, Tökalsó, Estimesék, Szűzörség... 
sorozataid
Jóbarátok, Dawson és a haverok, Álmosvölgy Legendája, iZombie, Lucifer, Shadow of Bones, Witcher
könyveid
Én csak shoujo mangakat olvasok. 
zenéid
Pl.: Skillet, Linkin Park, The Script, Nickelback, Icon for Hire, Veridia, Karmin, Fall Out Boy, Rihanna, Avril Lavigne, Dove Cameron, Victoria Justice, Within Tempation, Selena Gomez, Carly Rea Jepsen, Tylor Swift...

11. Mi tesz a leginkább boldoggá? 
A gyerekeim mosolya és nevetése.

12. Írj öt érdekességet magadról, amelyet szívesen megosztanál az olvasóiddal...
1. Szeretem az eső hangját hallgatni, ahogy kopog a háztetőn lágy zene kíséretében.
2. Imádom az édességet, bármennyit tudok nassolni. 
3. Szeretek fantáziálni, elképzelni meg nem történt dolgokat. 
4. Félénk vagyok első találkozáskor. 
5. Igen érzékeny lélek vagyok.

13. Milyen pozitív és negatív tapasztalatok értek a blogod megnyitása óta? 
A kedves kommentek pozitívan érintettek. A sok kedves hozzászólás, mindig mosolyt csalt az arcomra. Viszont kaptam már csúnya beszólást is, mely messze áll a kritikától. 

14. Hogyan viseled általában a kritikát? Hogy tudsz belőle építkezni? 
Az építő jellegű kritikát elfogadom, de mikor csak azért szól hozzá valaki, hogy leszólja az illetőt, az nagyon rosszul tud érinteni. Egy időre elveszi a kedvem az egésztől. 

15. Van olyan, amelyet sosem osztanál meg az olvasóiddal? Mik a Te tabutémáid? 
A szerelmi életem, intimitás, politika.

16. Hogyan látod magad öt év múlva? 
Remélem addigra egy jól kereső állásom lesz és olyan házban élek, amit szeretek.

17. Milyen félelmeid vannak? 
Alap félelmeim az a csúszómászóktól van. Undorodom tőlük. Anyukám elvesztése, bár tudom, hogy még jó sok évig velünk lesz. Legalább addig, míg a 2 nagyobbik gyerekem ki nem járja az általánost. Illetve nagyon félek és utálom a bohócokat. 

18. Milyen tanácsot adnál a jelenlegi önmagadnak? 
Legyen bátrabb és ne féljen az újtól, a változásoktól. Legyen kicsit pozitívabb, még akkor is, ha nehezen megy neki. 

19. Mi jár mostanság a fejedben? 
Sok minden. Például, hogy miket szeretnék megvalósítani a jövőben. Hogyan képzelem el a házunkat, milyenné kellene tenni, hogy szebb legyen. A költözésen, hogy ez mikor válik végre valóra. 

20. Miért vagy a leghálásabb? 
A gyerekeimért, kik egészségesek és mindent megkapnak, amire szükségük van. Anyukámra, ki mindig mellettem van és segít bennünket mind a mai napig. Hálás vagyok azokért az emberekért, kik mellettem állnak jóban és rosszban, nem fordultak el tőlem. 

Lényegében ezek lennének a válaszaim. Remélem ezzel is jobban megismer, ki olvassa a blogomat. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése