2023. november 25., szombat

1 éves lett a blog!

El se hiszem, hogy eltelt már 1 év. Anno tavaly, ugyan ezen a napon írtam meg az első, bevezető posztomat. Havi 3 posztot szoktam feltenni, melyet egy éven át tartottam. Jövőre lehet ezen változtatok, bár nekem tetszik, hogy tudtam tartani ezt a szintet. A blogom sajna nem népszerű. Nem is volt célom, hogy azzá legyen. Bár örülnék több olvasónak és kommentnek. Ám mivel ilyen kis csiga lassú vagyok és nem is hirdetem, ne csodálkozzak azon, hogy nincs olvasóm.😅 Viszont örülök neki, hogy elérte az első születésnapját. Hihetetlen a számomra, hogy ilyen gyorsan elszaladt ez az év! Szeretem szerkesztgetni a blogot, kiírni a véleményemet, megosztani a tapasztalataimat és a kedvenc dolgaimat. Továbbra is ez lesz a célom. Mindenféle témában fogok írni, míg csak van kedvem hozzá. Köszönöm azoknak, kik itt vannak, bármennyien is legyenek. Lassan vége eme évnek, és kezdődik egy új. Én reményekkel telien várom és remélem 2x jobb lesz, mint az idei volt. Még 1 hónap! 4 poszttal jövök még eme évben, hogy teljes legyen. Nagyon szeretek írni, bár kissé csökkent hozzá a kedvem, de attól még szeretem. Bárhogy legyen, írni fogok, míg szeretem!

Köszönöm, ha itt vagy és itt leszel velem! ♡

Nagyon Boldog 1. Szülinapot kicsiny Blogomnak! 



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése