2023. november 21., kedd

Őszi - TAG-

Jöjjön egy újabb -TAG- csakhogy jobban megismerjetek. Eme kérdezz-felelek-et most Vivi Blogján olvastam, ki Ninaa kérésére töltötte ki. Instagramon nem rég óta követem Vivit. Aranyos lánynak tűnik, ki aktívan szokott posztolni és igen szimpatikus. Ideje, hogy én magam is kitöltsem ezt az őszi hónapra vonatkozó kérdés sort. :)

1. Kedvenc őszi illat?

Talán a fahéjjas süti illatát mondanám, mely igen kellemes.

2. Hogyan töltenél el egy esős napot?

Mindig bekuckózok. Nézni szeretem az esőt, viszont kimenni benne már kevésbé. Igen fázós típus is vagyok.

3. Kedvenc őszi ital?

Gyümölcsös tea. Főleg, mikor fáj a torkom és valami fincsi innivalóra vágyok. 

4. Milyen outfitet viselsz legtöbbször az ősszel? Melyik a kedvenced?

Mindig azt veszek fel, ami kényelmes. Főként farmerben szoktam lenni és egy ujjatlan, vékony pántos felsőt veszek fel a hosszú ujjú póló alá. Kifejezetten nincs kedvencem. 

5. Mi a kedvenc őszi recepted?

Muffin, bármilyen ízben. Könnyű, gyorsan megvan és finom. Illetve a fánk. 

6. Szoktál tököt faragni? Képet, ha van!

Idén faragtunk először tököt, de nem épp a megszokott fajtát, mivel nem szoktunk sosem venni. Jövőre majd ügyesebbek leszünk. A gyerekek élvezettel faragták ki a tököket, jó nagy maszatot hagyva maguk után. :P

7. Szeretsz őszi dekorációt készíteni és/vagy kidekorálni a szobád/lakásod?

Ősszel max gesztenyékkel díszítem a házat, melyet a gyerekek szoktak szedni. Kifejezetten nincs semmilyen díszítő dekorunk, de szeretnék. 

8. Öltöztél már be Halloweenkor?

Én még sosem és lehet nem is fogok. Bár idén egy rém sminket készítettem magamnak. Eléggé öregít a smink, így kevésbé tetszett, de nem volt rossz. 

9. Kedvenc film, ami az őszhöz kapcsolódik:

Libabőr. Egyik kedvenc filmem. Két részes, melyben a halloween kap főszerepet. Ideális októberi szórakozás. 

10. Mit szeretsz a legjobban ebben az évszakban?

A színes faleveleket. Melegedni a kandalló előtt, melyben ropog a tűz. Forró csokit inni. Bekuckózni egy meleg pléddel a tv elé. 

+1. Valami személyes kedvenc, amit  még fentebb nem említettél meg.

Este szeretek az eső hangjára elaludni, miközben lágy zongora szó szól. Anélkül nehezen vagy sehogy sem bírok álomba merülni. 

/ Utólag beteszek képeket, mivel az adathordozót jelenleg nem tudom használni és azon vannak csak rajta. /

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése