2024. január 30., kedd

Téli - TAG

Gondoltam most én írok egy saját kis kérdés sort, melyet megválaszolok. Először írok ilyen TAGet, de nem utoljára. Bloggereknél igen gyakori, hogy írnak és elterjed mindenkihez. Első volt az ősz, most jöhet a tél! 

1. Mit szeretsz a télben?

Gyerekként szerettem a telet, mert mindig sok hó hullott. A hóban hóembert építettem az öcsémmel, hóangyalt csináltunk és persze megdobáltuk egymást hógolyókkal. Emlékszem, hogy sokszor játszottam azt, hogy egy jegesmedve vagyok és négykézláb mászkáltam a kertünkben, ami igen nagy volt és rengeteg hó fedte be. Meg is ettem a havat, ami tiszta volt és érintetlen. A jégcsapot nyaldostam, de nem lettem beteg tőle. Nem is voltam beteges kisgyerek. Nagyon szerettem a telet. Mindig fehér karácsonyunk volt, élvezettel játszottunk kint...

Sajnos mára már nem igen élvezhetjük a fehér karácsonyt. Már nem az az időjárás van, mint anno 20 éve. Kevesebb a hó és ritkábban esik. Már nem is szeretem úgy a  telet. Kopár a táj, nagyon hideg van éscsúnya lesz minden. Nagyon fázós vagyok, így nem is szeretek kimenni ilyenkor. Nem szeretem, mikor majd lefagya az orrom vagy a lábujjaim. A télben a havat szeretem. A fehér tájat, mikor belepi a hó.

2. Melyik a kedvenc italod?

A forró gyűmölcstea és persze a kakaó vagy a forrócsoki. Mindegyiket nagyon szeretem. Egy meleg, puha pulcsiban ülve az ablak előtt és a tájat nézni, ahogy hull a hó. Vagy épp a tévében filmet nézni.

3. Melyik a kedvenc filmed?

Talán a Jégvarázs. Mesefilm ugyan, de nagyon tetszett mind a kettő része. Illetve a Jégkorszak... Nehéz olyan filmet mondani, ami a kedvencem és télen játszódik, de még sem karácsonyi. Mert mindegyik, ami a kedvencem, az karácsonyi. Ami még tetszett az a Szépség és a Szörnyeteg film. Nem mondanám kedvencemnek, de kiemelni szeretném. 

4. Kinti séta vagy bekuckózás?

Egyértelműen a bekuckózás. Mivel fázós vagyok, nem szeretek sokáig a hidegben lenni. Semmit sem szeretek kint csinálni, ha hideg van és fagy. Inkább megyek be a jó meleg házba és nézek meg egy filmet vagy sorozatot. 

5. Forralt bor vagy forró kakaó?

Nem szeretem a bort, sosem iszok. Viszont forralt bort azt meg bírom inni. Azt sem iszok, rég volt, hogy utoljára kóstoltam. Sosem, voltam oda érte. Egyértelmű akkor a válaszom, hogy forró kakaó. Bármilyen hideg időben szívesen iszom.

6. Kedvenc téli recept?

Palacsinta. Bármikor elfogyaszthatod. Lehet hideg vagy meleg. Mindig, minden mennyiségben tudok enni. Nagyon szeretem. Reggelinek első osztályú kaja, illetve desszertet is képezi. Kakaósan a legjobb, de jöhet lekváros és túrós verzióban is. Nutellával és tejszín habbal pedig egyszerűen isteni! 

7. Téli sport? 

Nem űzök egy téli sportot sem. Nem tudok korcsolyázni. Sosem próbáltam ki, de nem is volt rá alkalmam. Persze szívesen kipróbálnám. Ha lesz alkalom rá, akkor megragadom. Viszont tuti egyből hasra esnék, tudván milyen béna vagyok jégkoriban és sima korcsolyában.^^" Nem tudok síelni sem. Nem nézek a tévében sem téli sportot. Nem is szeretem őket.

8. Mit szeretsz legjobban csinálni télen?

Bekuckózni egy jó meleg pléd alá és zenét hallgatni vagy filmet / sorozatot nézni. Forró fürdőt venni, órákig benne ázni. 

9. Mit viselsz szívesen?

Meleg pulcsit, farmer nadrágot. 

10. Szoktatok hóembert építeni?

Igen. Ha sok hó esik és jó tapadós, akkor abban a percben ahogy elég hullott belőle, azonnal neki is állunk, hogy megformázzuk. Lehet kicsi vagy nagy, mindig szoktunk építeni. A gyerekek mindig élvezik és kihasználják, míg el nem olvad. 

Akinek megtetszik, nyugodtan válaszolja meg a kérdéseket. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése